Kyjov – Omezili nabídku na nejžádanější sortiment, otevřeli výdejní „okna“, případně zajistili zdarma rozvoz svých produktů. Tak funguje v tomto období kvůli pandemii koronaviru řada restaurací i některé kavárny.
Rouška a rukavice chrání spotřebitele i prodejce. |
„Máme takové improvizované okénko, říkáme tomu Pražokénko, protože kavárna Pražírna, a pokud je hezké počasí, docela to jde,“ říká majitel oblíbené kyjovské kavárny Tomáš Výleta. „Lidé si koupí v kelímku kávu, pivo nebo limonádu a odejdou, nezdržují se tady, jsou ohleduplní. Nabídku jsme omezili na nejžádanější druhy, máme tu i nějaké dezerty. Všechno balíme s sebou. Tržby klesly na dvacet třicet procent toho, na co jsme byli zvyklí, ale je to aspoň něco,“ dodává kavárník.
Podobně funguje i restaurace Sport Billy u stadionu. Zahrádka je zavřená, ale štamgasti i náhodní návštěvníci postávají s půllitrem ve dvojicích v rozestupech kolem nebo využívají lavičky u areálu restaurace a v blízkém parku. Žízeň, zvláště za pěkného počasí, je třeba hasit.
Restaurace Nový svět, která bývá za normálních okolností hodně vyhledávaná, nabízí kromě možnosti odběru jídla u výdejního místa ve vstupu do budovy i rozvoz obědů po městě zdarma. Lidé si menu objednávají po telefonu. „Je to špatné,“ komentuje situaci spolumajitelka restaurace Jana Střížová. „Tržby jsou tak na desetině, nekonají se zde žádné akce. Ale zaměstnanci u nás zůstávají,“ dodává a doufá, že se v dohledné době situace změní k lepšímu. Podobně jsou na tom i další restaurace a stravovací podniky v tomto bezprecedentním období.
Podobně funguje i restaurace Sport Billy u stadionu. Zahrádka je zavřená, ale štamgasti i náhodní návštěvníci postávají s půllitrem ve dvojicích v rozestupech kolem nebo využívají lavičky u areálu restaurace a v blízkém parku. Žízeň, zvláště za pěkného počasí, je třeba hasit.
Restaurace Nový svět, která bývá za normálních okolností hodně vyhledávaná, nabízí kromě možnosti odběru jídla u výdejního místa ve vstupu do budovy i rozvoz obědů po městě zdarma. Lidé si menu objednávají po telefonu. „Je to špatné,“ komentuje situaci spolumajitelka restaurace Jana Střížová. „Tržby jsou tak na desetině, nekonají se zde žádné akce. Ale zaměstnanci u nás zůstávají,“ dodává a doufá, že se v dohledné době situace změní k lepšímu. Podobně jsou na tom i další restaurace a stravovací podniky v tomto bezprecedentním období.
:
Žádné komentáře:
Okomentovat