úterý 17. září 2019

Boj za demokracii nikdy nekončí

Kyjov - Připomenout si události sametové revoluce roku 1989 v tehdejším Československu i v Kyjově a jeho okolí, to je posláním expozice v Radniční galerii, kterou uspořádal spolek Kyjovské Slovácko v pohybu. 

Výstava prezentuje dobové tiskoviny.

„Myslela jsem si, že sehnat dobové plakáty, články, fotografie a letáky bude snadné, ale opak byl pravdou,“ říká předsedkyně spolku Anna Čarková. „O to větší mám radost, že se uspořádat výstavu přece jenom podařilo. Sama jsem se aktivně účastnila listopadových událostí roku 89, byla jsem spoluzakladatelkou Občanského fóra a jsem přesvědčena, že připomínat si tyto okamžiky boje za svobodu a demokracii je aktuální a důležité. Každý z nás by si měl položit otázku, jak naplnil uplynulých třicet let a využil prostoru svobody. Těší mne, že zvláště mladá generace má smysl pro opravdové hodnoty. Se spolkem Miliony chvilek pro demokracii sympatizuji a v listopadu se chystám na shromáždění do Prahy,“ dodala Čarková.
Výstava v Radniční galerii potrvá do 27. září.


Žádné komentáře:

Okomentovat