čtvrtek 28. září 2017

Podle mě to nebyla „pitomá show“...


Kyjov - Kyjov byl jedním z deseti moravských měst, kde se konala talkshow Martina Dejdara a předsedy ODS Petra  Fialy. V pátek 22. září do estrádního sálu kulturního domu přišel překvapivý počet lidí, a pořadatelé museli ještě pár židlí přinést. Kdo čekal politickou debatu a zodpovězení svých dotazů – byl zklamán, jak Dejdar připomenul hned v úvodu – jde skutečně o talkshow. 

„Je to sice v předvolebním čase, ale naše diskuse bude spíše nepolitická,“ řekl Fiala.

Koncept byl vcelku jednoduchý, na každé písmeno abecedy Martin Dejdar nadhodil určitý pojem – slovo a politik s výmluvností sobě vlastní ho zařadil do kontextu dnešní doby. Pěkně se například poslouchaly věty o cti a slušnosti v politice. Výběr některých slov nechával moderátor na publiku – a ta nová, která v debatách ještě nepadla, si hbitě poznamenal na papír pro případné použití v dalších dílech pořadu.


"Jsem velmi zklamaný z toho, co se v naší zemi odehrává. Skoro po 30 letech od revoluce hrozí, že se do vlády opět dostanou komunisti," uvedl pro tisk Dejdar.

Show byla zdarma a Dejdar přidal k lepšímu i dvě písničky. Vlastně jsem přišla jenom ze zvědavosti a nepočítala jsem, že se zdržím… ale pak jsem si uvědomila, že mě tahle forma v podání těchto dvou osobností vlastně baví… Když nic jiného – viděla jsem poprvé naživo Dejdara i Fialu!







Žádné komentáře:

Okomentovat