středa 1. února 2017

Glosa: Anděl Páně 2 v Kyjově



„To ještě neznamená, že když na to přes svátky chodí spousta lidí, že je to dobré,“ sýčkovala kamarádka a do kina se mnou na film Anděl Páně 2 nechtěla. Naštěstí jsem se nenechala odradit. Poprvé jsem štěstí zkusila v půli ledna a překvapilo mne, že bylo i tentokrát vyprodáno.  Zrovna jsem si tedy koupila lístek na další termín, 29. ledna. V pokladně už  zbývalo jenom pár  volných „lupenů“.
 
V neděli devětadvacátého jsem tak šla už  najisto. Kinosál byl skutečně až na několik málo míst v první řadě zcela zaplněný. Byl to sváteční pocit… v dnešní době se to stává výjimečně. A ukázalo se, že to má svůj dobrý důvod. Pohádka, možná spíše pro dospělé než pro děti,   nepřinesla ani chvilkovou nudu, a že se tam děly věci… Nemotorný anděl Petronel, který byl společně s čertem Uriášem vyslán o svátku sv. Mikuláše na misi na Zem,  žádal často o pomoc svaté na nebesích a ti ho na holičkách nenechali. Jejich přispění  nabývala nečekané podoby a bylo příležitostí ke vtipu, filmovým trikům a laskavému humoru.

Na film jsem se vypravila také proto, že jsem chtěla vyzkoušet nový mobiliář kina Panorama. Sedačky  poskytují opravdový komfort a pohodlí, jednotlivé stupínky jsou dost široké, aby bylo možné pohodlně přecházet kolem sedících směrem do středu řady. Nový kvalitní obraz a vylepšená akustika také přispěly k bezvadnému zážitku z představení. Tak nezbývá než si přát hodně dobrých filmů, protože jít do moderního  kina je přece jenom jiný zážitek, než to zkouknout doma na monitoru. 

Žádné komentáře:

Okomentovat